Servis

Provádíme kvalitní servis pozáručních a mimo záručních oprav mobilních telefonů. Záruka na opravu je 3 měsíce, na součástky 6 měsíců.

Výměnu displejů, sluchátek, mikrofonů a klávesnic provádíme pokud to jde na počkání. Jinak, lehčí opravy do 3 dnů, těžší do 10 dnů.


Ceník oprav mobilních telefonů

Ceník oprav mobilních telefonů (MT) se vztahuje na pozáruční opravy. Obsahuje cenu za provedený servisní úkon spojený s odstraněním závady a další případné manipulační poplatky. K této ceně bude připočtena cena vyměněného náhradního dílu.


druh opravyzkratka opravycena
Přehrání softwareSW300,-
Odblokování bezpečnostního kóduBK200,-
Mechanická oprava „S“MR1200,-
Mechanická oprava „V“MR2300,-
Elektromechanická opravaER500,-
Oprava pájenímSI350,-
Oprava pájecím automatem µBGASM500,-
Výměna příslušenstvíAR100,-
Test baterie vč. rekondiceTB200,-
Rychlý test baterieQT50,-
Diagnostika zařízení značky NokiaDRN200,-
Diagnostika opravyDR200,-
Záloha datUB150,-
Výměna systémové deskyBE300,-
Datové poradenstvíDH300,-
Dopravné a balnéTR130,-
SkladnéST70,-
Storno poplatekSP220,-
Expresní příplatekEX200,-


Popis jednotlivých druhů oprav:

  • SW:

    aktualizace SW, jazyková verze bez zálohy dat, zjištění bezpečnostního kódu

  • MR1:

    výměna veškerých mechanických dílů bez pájení (kryty, klávesnice, sklíčka, LCD, konektory)

  • MR2:

    výměna veškerých mechanických dílů bez pájení (kryty, klávesnice, sklíčka, LCD, konektory) u modelů charakteristiky „V“ a vysouvací mechanikou.

  • ER:

    výměna elektromechanických dílů za použití ručního pájení(LCD, konektory, čtečky SIM, tlačítka, LED, studený spoj)

  • SI:

    výměna diskrétních SMD součástek za použití ručního pájení

  • SM:

    výměna diskrétních součástek za použití zařízení µBGA

  • AR:

    výměna příslušenství (napájecí zdroj, baterie, lehké handsfree…)

  • TB:

    provedení testu baterie a případné rekondice včetně protokolu

  • QT:

    provedení rychlého testu baterie, jako samostatná položka prováděná na označených místech našich servisů

  • DRN:

    diagnostika zařízení značky Nokia, původně předáno jako záruční oprava - vnitřní mechanické poškození nebo oxidace

  • DRL:

    diagnostika zařízení značky LGE, původně předáno jako záruční oprava - vnitřní mechanické poškození nebo oxidace

  • DR:

    diagnostika zařízení – zjištění stavu zařízení, cenový návrh, při neoprávněné a opakované reklamaci, závada se neprojevila, z důvodu odstoupení od kupní smlouvy, mechanické poškození nebo oxidace

  • UB:

    záloha dat na vybraných modelech mobilních telefonů

  • BE:

    výměna systémové (základní) desky v případě její neopravitelnosti (při mechanickém poškození, oxidaci…)

  • DH:

    instalace uživatelských SW k mobilním telefonům na PC – účtuje se v hodinové sazbě

  • TR:

    náklady spojené s dopravným a balným v jednom směru

  • ST:

    účtováno po uplynutí 1 měsíce po uvedeném termínu dokončení opravy – účtuje se každý započatý týden

  • SP:

    účtováno při zrušení zakázky před zahájením opravy

  • EX:

    opravy na počkání nebo týž den a to dle charakteru závady


ODPOVĚDNOST ZA ZTRÁTU DAT

Naše firma neodpovídá za ztrátu dat v zařízení, které převzala do opravy.

Před předáním zařízení k opravě je zákazník povinen provést zálohování dat z tohoto zařízení na své vlastní záložní kopie. Nemá-li zákazník provedeno toto zálohování dat, je povinen na tuto skutečnost upozornit firmu.

Na základě objednávky zákazníka provede firma zálohování dat na záložní kopie, náklady spojené s pořízením záložních kopií budou zákazníku vyúčtovány dle aktuálního ceníku a připočteny k ceně opravy zařízení. Toto platí i v případě, že je na zařízení poskytována oprava v záruční době.

COPYRIGHT © 2009 gsmbohemia.cz | Všechna práva vyhrazena | Design: MIMA | Coding: bzcompany.cz